🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ انور چگنی
مشکل متفاوت بودن یک اپ برای دو سیمولیتور
جامعه سویفت (IOS) ایجاد شده در ۰۲ خرداد ۱۴۰۴

من پروژه ماشین حساب رو در دوتا سیمولیتور مختلف اجرا کردم اما در سیمولیتور iPhone SE  نا جور در آمده و اندازه هایش بهم خورده چه طور و با چه روشی باید اندازه هایش را مثل سیمولیتور iPhone 15 pro متناسب و درست کنم؟

screenshot-553-n9ispctg.png

Top constraint تکست فیلد رو کم کنید. یا میتونید کد رو بهینه‌تر کنید تا در اسکرین‌های مختلف مقادیر مختلفی بگیرد.

مشخص هست که استک ویو جای کمی دارد و نمیتواند بدرستی همه ی آیتم‌ها را جایگذاری کند

آبان پناهی ۰۲ خرداد ۱۴۰۴، ۱۹:۱۷