🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ انور چگنی
مشکل appdelegate
جامعه سویفت (IOS) ایجاد شده در ۱۱ خرداد ۱۴۰۴

من وقتی سیمولیتور رو می‌بندم بعد از اینکه برنامه کد رو ران کردم به این خطا می‌خورم آیا مشکل از کدم است؟

screenshot-591-qhb9apjy.png

مشکلی نیست بخاطر قطع ارتباط سیمولیتور و ایکس کد هست

آبان پناهی ۱۱ خرداد ۱۴۰۴، ۱۵:۰۴