🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ انور چگنی
نحوه بازیابی مک مجازی
جامعه سویفت (IOS) ایجاد شده در ۲۵ تیر ۱۴۰۴

مک مجازی مک قفل شده و من بهش دسترسی ندارم چجوری از طریق مک مجازی جدید به فایل‌ها مک مجازی قبلی دسترسی پیدا کنم ؟ 

سلام بنظرم همچین امکانی وجود نداره.

آبان پناهی ۲۵ تیر ۱۴۰۴، ۰۸:۳۴

بنظرم باید یه سیستم عامل دیگه بسازید 

آبان پناهی ۲۵ تیر ۱۴۰۴، ۰۸:۳۴

شما می‌توانید چند نمونه کد از این دوره برابرای ایکس کد که توی تمرین‌ها زدیزدید در اختیار من قرار بدهید؟

انور چگنی ۲۵ تیر ۱۴۰۴، ۰۸:۳۶