🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ بهفر هوشیار
استفاده از GetX
دولت شریفیان حل شده توسط دولت شریفیان

با عرض سلام و خسته نباشید.

میخواستم بدونم آیا از Getx استفاده میشه در این دوره ؟

سپاس

سلام روز خوش 

بله تا جایی که میدونم داخل ویبنار هم استاد گفتن که آموزش داده میشه

بهترین پاسخ
دولت شریفیان ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸

سلام خسته نباشید. در این مورد از استاد شاهینی سوال کرده بودم که فرمودند "بله استفاده می‌کنم"

سمراد راوندی ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۰۷

GetX یکی از سه ابزار محبوب و فعال در مدیریت داده‌ها و state‌ها در فلاتر هستش. خیلی عالی میشه اگر استفاده بشه

الوند اوستا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶

سلام.دوستان با توجه به قطعی نت بین الملل شما چجوری کار میکنین؟پکیجارو از کجا دانلود میکنید

دارا معروف ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵، ۱۳:۳۶