🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲۱ جهانشاد راوندی
ریختن XAMPP
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام من برای نصب برنامه مشکل دادم در مک از صبح درگیرم میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام دوست عزیز

مشکلتون چیه؟

محمد گازری ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۰

من تازه ۱ هفتس ک دارم با مک کار میکنم خیلی ارور میده قرار بود اقای موحد من رو با شما کانکت کنه که یادم بدید بی زحمت


جهانشاد راوندی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷

مشکلی نیست

هر زمان به اروری خوریدید برای رفع مشکل سریعتر جستجو کنید و اگر راه حلی پیدا نکردید در تاپیک مطرح کنید

محمد گازری ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۹

هر چی سرچ کردم اصلا متوجه نشدم نمیشه شما به سيستم من وصل بشید


جهانشاد راوندی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳

tou ghesmate start vared nemishe va in k ye cheraghe germez jolosh roshane va joloye ip adress hichi neveshte nashode man video haro nega kardam hamashon cheragheshon sabz bod bayed chi kar konam

جهانشاد راوندی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۴۸

یه اسکرین شات از مشکلتون بهمراه متن ارور قرار بدین لطفاً

یه نکته هم اینکه لطفا همیشه در تاپیک‌ها فارسسی بنویسید که خوندنش راحت‌تر باشه

محمد گازری ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۴۰

ae59-168CDC4E-47FA-4873-9B35-589E36B99697.png

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۲۱

با دکمه shift + command + 3 از خطایی که میده اسکرین شات بگیرید

محمد گازری ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۲۷

الان من سیستم ندارم رفتم خونه میفرستم

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۳۰

99cd-7F415A9A-A2F2-4E93-B84D-2070D6B7DB97.jpeg

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰

d987-B3D5E9F8-5475-4407-B688-C720A2F18F0F.jpegو هر سری میام برنامرو باز کنم این پیام‌میاد میرم قفلو‌از ستینگ تنظیم میکنم

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲

مشکلی نیست اکی میشه

فقط لطفا اسکرین شات بگیرید و با موبایلتون عکس نگیرید که بشه متن رو خوند

محمد گازری ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

باشه فقط یه سوال الان من زدم برای اپ دیت حدود ۳۰ دقیقس نوشته چک فور اپدیت طبیعیه!؟

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۰

برای مک زدید؟

محمد گازری ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲

بله

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۳

بله امکان داره طبیعی باشه

اگر خیلی طول کشید و سرعت اینترنتتون هم مناسب بود از vpn استفاده کنید و در این حالت بررسی کنید

محمد گازری ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۴

باشه ممنون

جهانشاد راوندی ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۱۶

581b-D0A49783-3C3F-4860-87EC-91E2CF57596F.png

جهانشاد راوندی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۴۲

13f8-8C73DD1F-8EC2-467F-8514-97ED69E6B2ED.png

جهانشاد راوندی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۵۳

توی تلگرام به آیدی زیر پیام بدین

محمد گازری ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۰۴

مشکل در گوگل میت و انی دسک بررسی و حل شد!

بهترین پاسخ
محمد گازری ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۲۳