🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ آیلین شفا
جیسون با ری اکت
جامعه ری اکت ایجاد شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

سلام استاد

راجب استفاده از جیسون سرور با ری اکت هم در جلسات بعدی صحبت شده ؟

وقتی از جیسون سرور با ری اکت باهم استفاده میکنیم چه جوری میشه بیلد گرفت ؟ npm run build منظورمه

سلام وقتتون بخیر.

بله در ادامه دوره استاد از json server هم در پروژه‌های دوره استفاده کردن . ولی شما json server رو به عنوان یک ابزار یاد بگیرید و طوری یاد بگیرید که با هر زبان و ابزار دیگه هم که بهش نیاز داشتید بتونید ازش استفاده کنید.

برای build هم مشکلی ایجاد نمیکنه .چون ما json server رو یا به صورت global و یا dev-dependency نصب میکنیم و فایل‌های اون اصلا در زمان build در نظر گرفته نمیشن.

موفق باشید.

فروزنده بزرگ‌نیا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۴

ممنون

برای build مثلا همون پست هایی که داره رو اگه با axios بخونیم و نمایش بدیم موقع بیلد دیگه نمایش نمیده که میده ؟ مثلا برای قرار دادن تو یک هاست بدون هیچ بک اندی صرفا جهت نمایش - من به همچنین مشکلی قبلا برخوردم ولی نتونستم حل کنم

آیلین شفا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸

سلام

این حالتی رو که شما مد نظرتون هست رو static site گفته میشه برای اون هم ابزار‌های بسیار زیادی وجود داره و الزامی هم نداره که از react استفاده بکنید

۲ تا از معروف‌ترین اونها برای استفاده با react این دو مورد هستن:

Next.js

Gatsby

که البته در ادامه دوره با Next.js کار میکنیم


بهترین پاسخ
آقای فریور آدینه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹