🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سوزان نقدی
دیولوپ کردن
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

سلام و خسته نباشید

دقیقه 23 و 24 مطلبی رو گفتید در مورد دیولوپ کردن

ایا همه المان‌ها اعم از عکس و متن و ... باید در یک کادر ریکتنکلی ماسک بشه تا قابلیت دیولوپ کردن داشته باشه؟

سلام وقت بخیر.

نه الزاما . اما برای اینکه نظم بهتری پیدا کنه کارتون و اینکه بتونید به Developer بدون مشکل یه سری چیزهارو بفهمونید بهتره که این کار رو بکنید.

همینطور با قابلیت‌های Auto layout این کار خیلی بهتر و راحت‌تر قابل اجراست.

سام ابتکار ۰۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۲۰