🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ نوشینه اللهیاری
XD with Windows 8.1
صلاح مصباح‌زاده حل شده توسط صلاح مصباح‌زاده

سلام. با توجه به الزامات برنامه XD آیا راهی هست بشه از Adobe XD بر روی ویندوز 8.1 استفاده کرد؟ یا احیانن نسخه مخصوص ویندوز 8 وجود داره؟

سلام

در حال حاضر این برنامه پولی شده

پیشنهاد اینه که از Figma استفاده کنید

امکانات خیلی خوبی داره

بهترین پاسخ
صلاح مصباح‌زاده ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۲