🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۰ آقای داوود بختیاری
دکمه شروع تمرین کجاست؟
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۰۸ تیر ۱۴۰۱

با سلام و وقت بخیر

من نمیتونم دکمه شروع تمرین رو پیدا کنم

امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟

سلام وقتتون بخیر.

در هر پروژه ای بعد از اینکه روی دکمه ( شروع تمرین ) زدین، در بازه ۳ روز فرصت دارین که اون تمرین رو ارسال کنید، در صورتیکه در این بازه ارسال نشه، اون پروژه برای شما به صورت اتوماتیک بسته میشه. الان سوالم از شما اینه که آیا قبلا برای پروژه مدنظرتون که الان دکمه شروع تمرینش رو پیدا نمیکنین، اقدامی به باز کردن پروژه کردین؟ اگر بله و اگر ۳ روز گذشته، امکان آپلود دیگه برای شما از طریق سیستم برداشته شده، پس حتما زمانی روی شروع تمرین بزنین که مطمئن باشین در بازه ۳ روز تمرین رو ارسال میکنین.

ملاحت ساعی ۰۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲

حقیقتا نمیدونم کجا باید پروژه هارو ببینم

هیچ اطلاعاتی ندیدم در مورد اینکه کجا باید ببینم پروژه هارو که برای شروعشون اقدام کنم

آقای داوود بختیاری ۰۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۳۸

از طریق این url:

https://7learn.ac

وارد پنل کاربریتون بشین و تمرین هاتون رو ارسال کنید.

فایلی از لیست پروژه‌ها هم در پیوست واستون قرار میدم که کارتون رو زودتر استارت بزنید.

همچنین اینکه در گروه تلگرامی ui هم جوین بشین.

ملاحت ساعی ۰۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴

بله ممنون از ارسال لیست تمرین‌ها متوجه شدم

من از کجا باید شروع تمرین رو بزنم که 3 روز برای هر پروژه حساب بشه؟

و اینکه کجای پنل کاربری باید تمرین هارو ارسال کنم

آقای داوود بختیاری ۱۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷

سلام وقت بخیر لینک گروه تگرام رو من از کجا میتونم پیدا کنم؟


آقای داوود بختیاری ۰۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۹:۳۰

سلام.

با پشتیبانی تماس بگیرید تا عضوتون کنن.

افشیده کهنمویی ۰۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲

سلام وقت بخیر

من تمرینات رو شروع کردم و داخل توضیحات نوشته بودید که برای دیدن تمرین‌ها در فیگما دسترسی به استاد بدم

از 3روز تمرین من گذشته و استاد تمرین منو ندیدند.

به پشتیبانی هم تماس گرفتم برای حل مشکل و ارسال لینگ گروه تلگرام ، مشکل منو حل نکردند

لطفا پیگیری کنید تمرینات من چک بشه. ممنون

آقای داوود بختیاری ۰۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۷

سلام پدرام جان.

فیچر تمرینات در حال برنامه نویسیه حدودا تا شهریور ماه روی پلتفرم جدید پیاده سازی میشه و در حال حاضر دسترسی برای همه وجود نداره.

داخل گروه تلگرامی خود استاد هم حضور دارن.

اگر هم سؤالی از سرفصل‌های تدریس شده یا ایرادی دارید میتونید تاپیک ایجاد کنید.

افشیده کهنمویی ۰۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۵

من چه جوری به گروه تلگرام میتونم دسترسی داشته باشم؟

آقای داوود بختیاری ۰۵ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۵۴

سلام

به آیدی من توی تلگرام مسیج بدین من اینوایتتون میکنم

@ramehr

داتیس هدایت ۰۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵