🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ سها قنبری
انتخاب بین 2 دوره
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۱ تیر ۱۴۰۱

من میخوام در زمینه وب کار کنم و هیچ پیش زمینه ای ندارم هدف من این است که یک الی دوسال در ایران کار کنم و تجربه کسب کنم و بعد گذراندن این بازه به خارج از کشور مهاجرت کنم وبین دو دوره وب دیزاین و پایتون موندم لطفا اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایدد

درود

سن، تحصیلات و کشور مقصد مورد نظرتون رو بفرمایید تا بتونم بهتر راهنمایی تون کنم.

اسفندیار ارسباران ۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶

سن 25 سال

تحصیلات: کارشناسی عمران

کشور مقصد : ایالات متحده امریکا

سها قنبری ۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۱

البته این بحث انتخاب حوزه برمیگرده به خود فرد و ترجیحاتی که داره، اما در کل پایتون که بلد باشید حق انتخاب بیشتری دارید و میتونید بعدا بین هوش مصنوعی یا وب تصمیم بگیرید. همچنین یادگیری پایتون برای افرادی که تحصیلات نامرتبط دارند سریعتر هست. پس با توجه به بازارکار فعلی آمریکا و شرایطی که دارید، بنظرم پایتون براتون مناسبتره. منتها باید قوی باشید و نمونه کار و رزومه خوبی جمع کنید. پس این دوسال رو باید به صورت تمام وقت روش زمان بگذارید.

یک انتخاب دیگه تحصیل در ارشد کامپیوتر در دانشگاه‌های برتر دولتی و مهاجرت تحصیلی/کاری هست. درموردش میتونید تحقیق کنید و ببینید میصرفه زمان بگذارید یا نه.

درضمن بد نیست که با افراد مشابه با وضعیت خودتون که مهاجرت کردند هم مشورت کنید (در لینکدین)

بهترین پاسخ
اسفندیار ارسباران ۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱