🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ فرساد آیتی
سوال در مورد پروژه
جامعه ری اکت ایجاد شده در ۲۳ تیر ۱۴۰۱

سلام استاد امیدوارم حالت خوب باشه .

استاد این مینی پروژه ای که مسئله اش بر پایه فیلتر بود رو بنظر من با جاوااسکریپت خالص

مقدارها رو داینامیک توسط ابجیکت در میاریم و با نوشتن دو الی سه تا فانکیشین رو صفحه رندر میکنیم نمیخام وارد پیاده سازی تو جی اس خالص بشیم.

اما میخوام بدونم استاد بنظر شما ما اگر بخواهیم برای پروژه‌ها اینطوری که یاد دادید انجام بدیم کارمون سخت نمیشه ؟؟

سلام وقت بخیر .

یه مقدار متن سوالتون نامفهوم بود ولی اون طور که من فهمیدم شما میفرمایید همین کاررو میشه با js خالص راحت‌تر انجام داد .

ولی باید این مورد رو در نظر بگیرید که این مواردی که استاد انجام میدن پروژه‌های در مقیاس واقعی نیستن و برای مقاصد اموزشی ساده سازی شدند . پیاده سازی این طور موضوعات مثلا فیلتر‌ها در پروژه‌های واقعی به مراتب پیچیدگی و جزییات بیشتر داره و پیاده سازیش با react و ابزار‌های مدیریت state اون بسیار دقیق‌تر و احتمالا راحت‌تر خواهد بود .

موفق باشید.

فروزنده بزرگ‌نیا ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴

بله شما درست میگید

من تازه وارد react شدم اما از اونحایی که در جی اس خالص دیگه انچنان ازclass استفاده نمیشه ؛ بالتبع react ، راه‌های بهتری رو برای ما قرار میده

سوال بنده از استاد در مورد مسئله ای که حل کردن و راه حلی که ارائه دادن بود که برای یه پروژه استاندارد ایا این راه رو باید طی کرد یا نه جلوتر با مباحثی آشنا میشیم که class دیگه به چشم نخواهد امد.

امیدوارم منظورمو به شما بزرگوار رسونده باشم ؛

فرساد آیتی ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۲۰

در مورد استفاده از class باید این موضوع رو بدونید که react از دو نوع کلی class component و functional component‌ها استفاده میکنه که البته الان معمولا از functional‌ها استفاده میشه به دلایل مختلفی که استاد در ادامه دوره این مباحث رو کاملا توضیح میدن .

ادامه دوره رو بادقت ببینید سوالاتتون حل میشه .

موفق باشید.

بهترین پاسخ
فروزنده بزرگ‌نیا ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۰۰:۵۷

سپاس فراوان از شما بزرگوار

فرساد آیتی ۲۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴