🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ اکتای کیانی
کد نویسی پایتون
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

سلام چه برنامه‌های یاید نصب کنم تا کد نویسی مثل مهندس انجام بدم

من این برنامه که دارم و نصب کردم براتون اپلود کردم

سلام میلاد جان

در جلسات اول از subline text و همینطور ترمینال استفاده میشه

ولی در جلسات بعد‌تر تماما از pycharm استفاده کردیم

باز با هر ابزاری که شما راحت هستید میتونید کدهاتون رو در اون بزنید

نیک رهنما ۰۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹

برنامه pycharm سی روز رایگانه!!!

اکتای کیانی ۰۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲

میلاد عزیز همین که pychram نسخه community نصب کنید کفایت میکنه نیازی به نسخه pro نداریم

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۰۴ مرداد ۱۴۰۱، ۰۵:۴۰