🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ لیث بهاور
استفاده از C# بعنوان frontend
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۰۲ آذر ۱۳۹۹

با سلام

 

آیا می‌توانیم از C# windows app DeskTop   بعنوان frontend استفاده کنیم و در بخش Backend از پایتون ؟