🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آریارمنا قهرمانی
ورودی که از کاربر می‌گیریم
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

اگر بخواهیم از کاربر، ورودی عدد بگیریم، باید از چه کدی استفاده کنیم؟

درود

خیلی بستگی به زبان داره.

یسریا مثل خانواده c که کلا نوع ورودی رو موقع تعریف متغیر تعیین میکنند،

یسری هم بعد از گرفتن مقدار اون رو به عدد تبدیل میکنند. مثلا در جاوا اسکریپت از تابع parseInt برای تبدیل رشته به عدد استفاده میشه.

بهترین پاسخ
اسفندیار ارسباران ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۳۵