سلام وقت بخیر.روی دیتا ست apple من ستون Date رو به سه ستون مجزای روز-ماه-سال تبدیل کردم اما زمانی که میخواهم تاریخ را به فرمت شمسی تبدیل کنم از jdatetime استفاده کردم که در زمان اجرا با اررور زیر مواجه میشم
افشان پناهنده۱۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱
سلام کد رو میتونید ضمیمه کنید؟
مهندس واله مجتهد۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴
سلام،
کدتونو زیپ کنید تا بتونید اینجا ضمیمه کنید، اگر هم باز با خطا مواجه شدید در اینصورت فایل زیپ رو در یک آپلودر مثل پیکوفایل یا ... آپلود کنید و لینکش رو قرار بدید.
افشیده کهنمویی۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۰۵
ممنونم مشکلم حل شده ،خطا مربوط به این بود که دیتا تایپ هرکدوم از ستونهای ماه روز و سال