🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ استاد نیرو رنجبر
نبود کلاس ماین
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید ببخشید در نسخه جدید برنامه idea اصلا کلاسی به اسم main.java وجود ندارد و اینگونه نصف تمرینات رو نمیتونیم انجام بدیم باید چجوری این کلاس رو ایجاد کنیم؟

و اینکه تمامی این مطالب رو باید حفظ کنیم یا به مرور زمان برامون جا میفته

0df7-Screenshot (1).pngدر این نسخه از برنامه idea کلاسی به اسم main.java وجود ندارد

استاد نیرو رنجبر ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۷:۱۴

سلام امیدوارم عالی باشید

میتونید خودتون بنویسید

public class Main {
  public static void main(String[] args) {
    System.out.println("Hello World, Java app");
  }
}
بهترین پاسخ
نیک رهنما ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۰۶