🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ پارنیز فارسی
نوت برداری
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۱۷ شهریور ۱۴۰۱

سلام

برای اینکه نکاتی مثل دستورات شرطی ، ویژگی و ... استاتیک‌ها و ... یادمون بمونه ، تمرین و جلو رفتن آموزش کافیه یا باید حتما نوت برداری کنیم ؟

سلام امیدوارم عالی باشید

این به شما بستگی داره خود من همیشه موقع اموزش ترجیح میدم نت برداری کنم بنظرم شما هم امتحان کنید تاثیرشو توی روند یادگیریتون میبینید

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۱

ممنونم ?

پارنیز فارسی ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴