🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ استاد نیرو رنجبر
فعال نبودن دکمه run
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید ببخشید چرا در کلاس دانش آموز دکمه run من فعال نیست ولی برای استاد هست به خاطر تفاوت نسخه برنامه‌ها است یا دلیل دیگری دارد؟

سلام وقتتون بخیر

اسکرین ارسال کنید

نیک رهنما ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵

9dfa-Screenshot (16).png

استاد نیرو رنجبر ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۵:۰۶

سلام متین جان

طبیعتا همونطور که در اموزش گفته شد شما بایستی در کلاس Main متد main رو اجرا کنید چرا که نقطع شروع برنامه‌ها از main هست

توی ویدیو‌ها یکم بیشتر دقت کنید

موفق باشید

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵