🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ آریاآسب شادمهر
حل تمرین نوشتن eval
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۲۰ شهریور ۱۴۰۱

با عرض سلام

لطفا از استاد بخواهید تمرین این جلسه یعنی نوشتن فانکشن eval را برایمان ظبط کنند، بسیاری از دانشجو‌های دوره نتوانستند این تمرین را انجام دهند و اکثرا مشکل داشتند.

سلام مهدی جان حتما

همچنین سیستم تمرینات به زودی براتون فعال خواهد شد

موفق باشید

نیک رهنما ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱

تا ماه آینده پاسخ این تمرین قرار خواهد گرفت؟

آریاآسب شادمهر ۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۲۱

دروود وقت بخیر . . .

انشالله به زودی سیستم تمرینات فعال میشه .

موفق باشی?

نیماد کاکاوند ۰۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۵۹