🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ دانشجوی سون‌لرن
استفاده از تایپ اسکریپت
جامعه ری اکت ایجاد شده در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

سلام و وقت بخیر و تشکر از تدریس عالیتون

سوالی که داشتم این هستش که استفاده از تایپ اسکریپت در ری اکت تو این دوره تدریس میشه یا نه؟ اگه تدریس نمیشه چه دوره ای هست که بشه اون رو یاد گرفت چون الان اکثراً ری اکت با تایپ اسکریپت رو میخوان

سلام وقت بخیر .

خیر در این سری جلسات از ts استفاده نمیشه . ولی در جلسات پروژه فروشگاه اینترنتی هر دوسمت برنامه با ts نوشته میشه (react و nodejs) و در ابتدای جلسات هم آموزش‌های مربوط به ts قرار داده شده .

موفق باشید .

مهندس زیباچهر فهمیده ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

متاسفانه وقتی روی دوره پروژه فروشگاه اینترنتی کلیک میکنم به من خطای دسترسی میده من چطور این دوره رو تهیه کنم؟9f39-Screenshot_20220916-192656.png

دکتر نریمان میرباقری ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

سلام،

دوره فروشگاه ثبت نامش متوقف شده.

خانم عدیله ترکان ۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

پس امکان ثبت نام توش وجود نداره؟

دکتر نریمان میرباقری ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰

خیر فعلا امکان ثبت نام وجود نداره .

بهترین پاسخ
مهندس زیباچهر فهمیده ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۰