🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ نیکدل پیوندی
copy-pass Mode
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

سلام عرض ادب واحترام

سوال ام در مورد این copy-pass Mode است در واقع با این mode بکاپ ای به صورت یک فایل ارشیو گرفته نمی‌شود که بتونیم بعد اکسترکت بکنیم یعنی با این mode فقط می‌توانیم یک فایل یا دایرکتوری را با تمام زیر شاخه‌های اش از یک مسیر به مسیر دلخواه مورد نظر انتقال بدهیم

خب الان برداشت ای که من از این موضوع کرده ام درست است؟