🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ وهرز نهاوندی
حضور FTP در دو لایه از osi
شمسا هراتی حل شده توسط شمسا هراتی

درود، در مورد چرایی حضور پروتوکول FTP  در لایه‌های presentation و application سوال داشتم. متشکرم

سلام جناب دانش عزیز

خود پروتوکل ftp در لایه اپلیکیشن قرار داره منتهی ورژن امنی هم از این پروتکل تحت عنوان sftp وجود داره و یا اینکه انتقال اطلاعات ftp می‌تونه رمزنگاری بشه که در این حالت پروتکل‌های ssl یا tls برای رمزنگاری استفاده میشه که توی لایه پرزنتیشن هستند.

با این دلیل هست که احتمالا چنین چیزی رو دیدید.

بهترین پاسخ
شمسا هراتی ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸