🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آرا توکلیان
double quotation and single quotation
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱

سلام وقتتون بخیر.

من در کنسول مرورگم وقتی عبارتی رو درون دابل کوتیشن می‌ذارم، در خروجی آن عبارت رو داخل سینگل کوتیشن چاپ می‌کنه.

دلیلش چیه؟

آیا برای نمایش وخروجی، فرقی دارند؟

درود

اینکه درون سینگل کوتیشن بگذاره یا نه، به مرورگرتون بستگی داره و میخواد بگه که چیزی که دارید چاپ میکنید از نوع استرینگ یا رشته هست.

و خیر تفاوتی در نمایش و خروجی ندارند.

بهترین پاسخ
آرایه توسلی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۲۱