🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ مهندس یونس باستانی
مشکل در auto layout
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

سلام خسته نباشید . من الان میخواستم از دکمه و نوشته داخلش یه auto layout درست کنم. اما نوشته از داخل کادر میپره بیرون. مشکل کجاست بنظر شما؟

سلام وقت بخیر. قبلش موارد مد نظر رو به فریم تبدیل کردین؟

ملاحت ساعی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۰۹

وقتی تبدیل به frame میکنم این اتفاق می‌افته.

مهندس یونس باستانی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۱۲

یعنی همراه با کادر مد نظر گروپ کردین و بعد به فریم تبدیل کردین و باز میپره بیرون؟

ملاحت ساعی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۱۳

بله ولی باز هم همین مشکل هستش

مهندس یونس باستانی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۱۸

تصویر آبجکت مدنظرتون رو بهمراه ساید بارهای چپ و راستتون بفرستین لطفا.

ملاحت ساعی ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۳۶