🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ جامی انوشه
وبینار برنامه نویسی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

سلام وقتتون بخیر باشه

بابت دوره ی الفبای برنامه نویسی ازتون ممنونم خواستم بپرسم دیگ وبیناری برگذار نمیکنین؟

من اگر خبر داشتم، این وبینار رو حتما شرکت میکردم

با تشکر

سلام امین جان

وبینار‌ها رو میتونی از طریق سایت یا اینستاگرام و باقی سوشال‌ها مطلع بشی

توی این صفحه هم میتونی وبینارهای برگذار شده رو ببینی و تهیه کنی

https://7learn.com/courses

موفق باشید ?

بهترین پاسخ
محمد گازری ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۱۲

بله مشاهده کردم با تشکر از پاسخ گویی بسیار سریع و دقیق شما

ممنونم ??

جامی انوشه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۰۹:۱۶