🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ اسفندیار دستغیب
نصب لینوکس
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۶ مهر ۱۴۰۱

اوبتوUbuntu 22.04.1 LTS رونصب کردم کلا گرافیک رو نمیشناسه توی “Drivers Additional رفتم اصلا انگار گرافیک ندارم کامند ubuntu-drivers devices زدم باز نشناخت راهنمایی کنین ممنون میشم ورژن خوبه ابونتو چی هست ؟ Ubuntu 22.04.1 LTS خوبه ؟

سلام امیدوارم عالی باشید

بله همیشه نسخه‌های lts نصب کنید

منظورتون رو از نداشتن گرافیک متوجه نشدم ممنون میشم اسکرین شات ارسال کنید


نیک رهنما ۰۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۶

سلام - اوبنتو رو میشه روی ماشین مجازی نصب کنم ؟؟ vmware برای آموزش مشکلی پیش نمیاد ؟

اسفندیار دستغیب ۱۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۷

سلام میتونید

نیک رهنما ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴