🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سیوا بهاور
لزوم دیدن این جلسه
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۳ مهر ۱۴۰۱

من تا جلسه قبلی یعنی قدم ششم ساخت پروژه رو آموزش دیدم بعد متوجه شدم ظاهرا از لایبریری والی دیگه استفاده نمیشه! خواستم بپرسم این جلسه رو لزومی داره ببینم!؟ یا برم جلسه بعدی یعنی Retrofit

سلام امیدوارم عالی باشید

بله دیگه از والی استفاده خاصی نمیشه و میتونید تمرکزتون رو روی رتروفیت بذارید


بهترین پاسخ
نیک رهنما ۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۳۸