🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ علی داد توکل
استفاده از ومپ
بهناک گل حل شده توسط بهناک گل

با عرض سلام و احترام میخواستم بپرسم چون من از قبل با "ومپ" و "پی اچ پی استورم" کار کردم میتونم به جای ‘زمپ’ و ‘وی اس کد’ با همونا ادامه بدم یا بهتر میدونید اونارو پاک کنم و با کلاس‌ها پیش برم ,‘,, (خودم فکر نمیکنم مشکلی باشه ولی چون اطلاع کامل ندارم خواستم بپرسم)’

سلام. 

تفاوتی نداره با هر کدوم که راحتید کار کنید. 

من خودمم از ومپ سرور استفاده میکنم. 

بهترین پاسخ
بهناک گل ۰۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸