🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سوگند برزویی
مقادیر هیستوگرام
جامعه هوش مصنوعی ایجاد شده در ۱۰ آبان ۱۴۰۱

سلام برای اینکه kstest انجام بدیم بهتره که اون هاروهیستوگرام کنیم و مقدار count هاشون رو به عنوان متغیر بدیم؟

چون شما بدون هیستوگرام هم اینکارو انجام دادین... هرکدوم که جواب بهتری بهمون داد استفاده کنیم؟

سلام

بله بهتره که هیستگرام کشیده شود. در واقع kstest برای مقایسه‌ی دو توزیع احتمالی استفاده می‌شود

بهترین پاسخ
ابراهیم مشا ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳