سلام خسته نباشید من کد استاد رو که کپی میکنم تو pycharm این ارور رو میده! چیکار باید بکنم؟!
سلاااام وقت بخیر علی عزیز. . . .
کد دیگه ای رو اجرا کردی اوکی هستش؟ ارور عجیبیه بعلاوه اینکه حداقل من با ویندوز کار نکردم ببینم چنین اروری رو . فایلت رو ارسال کن .
نیماد کاکاوند۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
یزدان بخش عنایت۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵
سلام دوباره
من سه روزه که فایلش رو اینجا گذاشتم!!! اگه میشه یه بررسی کنید جواب بدید خیلی ممنون
یزدان بخش عنایت۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۰۸:۵۲
سلام وقت بخير علی عزيز . .
کد که درسته و اجرا میشه مطابق جلسه که استاد فرمودن و اما اروری که شما گرفتی ، من توی ویندوز نمیدونم به چه شکل هست ولی احتمالا باید دستور رو با آرگمان پایتون اجرا کنی مطابق زیر :
>> python main.py 10
ولی تو تصویر ارسالی شما فقط نوشتی
>> main.py 10
در نهايت مسئله ای که مطرح هست اکیدا توصیه میشه که یه توزیع لینوکسی رو به صورت بوت در کنار ویندوزت نصب کنی چون احتمالا در آینده به ارورهای بیشتری خواهی خورد و عملا اگ کسی با ویندوز کار نکرده باشه شاید زیاد نتونه کمکت کنه .
موضوع بعدی اینکه اگ میخوای رو ویندوز بمونی پیشنهاد میکنم که داکر رو یادبگیری و با داکر بری جلو . . . ولی احتمالا دانش لینکوسی از الزاماته . . .
اگ جواب سوالت رو گرفتی ممنون میشم تایید رو بزنی تا تاپیک بسته شه ;)
موفق باشی ?
نیماد کاکاوند۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴
سلام خیلی ممنون از پاسختون ,واقعیت الان هم با این دستوری که شما گفتید کد رو میزنم این ارور رو میده
Python was not found; run without arguments to install from the Microsoft Store, or disable this shortcut from Settings > Manage App Execution Aliases.