🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ آبان پناهی
برنامه نویسی وب
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۶ آبان ۱۴۰۱

من دوره الفبای برنامه نویسی را دیدم بعدش چکارکنم به حوضه دوست دارم

درود

به چه زمینه ای علاقه دارید؟

بهترین پاسخ
آرایه توسلی ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۸

برنامه نویسی وب

آبان پناهی ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۴

درود

باید به html و css و جاوا اسکریپت مسلط باشید. لذا باید اول سرفصلهای دوره طراحی وب و بعد جاوا اسکریپت رو بگذرونید. بعد از اون میتونید در یکی از این دو حوزه یک فریمورک دلخواه انتخاب کنید (مثلا ری اکت برای فرانت) و همزمان به صورت پاره وقت یا تمام وقت (حالا یا فریلنسری یا استخدام رسمی) مشغول به کار بشید تا براتون سابقه کار رد بشه و با پروژه‌های واقعی هم آشنا بشید.

آرایه توسلی ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۳