🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ آبان پناهی
برنامه نویسی وب
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۵ آبان ۱۴۰۱

در دوره طراحی وب هر روز چقدر زمان دیدن دوره‌ها وبه کد نویسی و تمرین کنم چقدر در روز راهنمایی کنید

درود

بستگی به خودتون داره اما به طور معمول بهتره دو ساعت به تماشای ویدیو و حداقل سه ساعت در کنارش به تمرین اختصاص بدید. این زمان وقتی به مباحث پیچیده‌تر و یا مهمتر برسه بیشتر میشه.

آرایه توسلی ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷

منظورت ۵ساعت در روز نه من حداکثر ۱ساعت میتونم هم کد بنویسم و هم فیلم دوره را ببینم

آبان پناهی ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹

یکساعت در روز زمان خیلی کمی هست. اگر شاغل هستید یا نمیرسید فول تایم وقت بگذارید، روزی دوساعت بشه و یک روز در هفته مثلا جمعه‌ها هم تایم تمرین رو بالا ببرید تا بتونید مرور داشته باشید وگرنه یادگیری تون خیلی طول میکشه + مطالب در حافظه تون تثبیت شه.

آرایه توسلی ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۴۱

من دانشجوی دانشگاه پیام نور هستم ایام امتحانات است خیلی نمی‌تونم نگاه کنم

آبان پناهی ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰

بله درک میکنم کار سختی هست،

بنده زمان لازم رو خدمت تون عرض کردم در نهایت این خودتون هستید که باید براساس وقت تون برنامه ریزی کنید.


بهترین پاسخ
آرایه توسلی ۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷