🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ هاتف یاحقی
سن 25 سالگی برای شروع
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۵ آبان ۱۴۰۱

با سلام و عرض ادب

سن 25 سالگی برای شروع دیر نیست ؟

البته 2 سال سربازی رو هم گذروندم

درود

دیر نیست اما اگر قصد استخدام به صورت رسمی دارید باید حداکثر تا سال آینده حتی به عنوان کارآموز مشغول بشید تا سابقه کار در رزومه تون ثبت بشه.

اینکه سربازی رفتید هم امتیاز مثبتی هست و با یکم تلاش در سالهای بعد میتونید درآمد خودتون رو داشته باشید.

بهترین پاسخ
آرایه توسلی ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۸