🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۹ اردا محمدرضایی
زبان کاتلین
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۰۳ آذر ۱۴۰۱

سلام.

از چ ویدیویی به بعد قرار است ک از کاتلین اسنفاده بشه؟

سلام سپهر جان وقت بخیر

از سرفصل آخر که پس از اون پروژه با کاتلین تدریس شده

نیک رهنما ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۳۹

چرا انقد دیر

عملا هیچ کاری با کاتلین انجام نمیدیم

نمیدونستم اینجوریه

اردا محمدرضایی ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۹

توی بازتولید دوره عملا از زبان جاوا استفاده نکردیم

ولی شما تمرکزتون نباید روی زبان برنامه نویسی باشه زبان برنامه نویسی چیزی جز ابزار برای ما نیست وقتی به سرفصل کاتلین برسید توی مدت کوتاهی میتونید از جاوا به کاتلین سوییچ کنید

از صفحه لندینگ دوره و همینطور آکادمی میتونید سرفصل‌ها رو مشاهده کنید

نیک رهنما ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۲

باز تولید؟؟

به چ درد من میخوره

اردا محمدرضایی ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۱۴

سپهر جان چه کمکی میتونم بهتون کنم؟

نیک رهنما ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۲۸

اصلا خوب نیس آموزشتون رو با زبان کاتلین تبلیغ کنین بعد با جاوا درس بدین

خواستم در جریان باشین

اردا محمدرضایی ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۰۹:۳۸

سپهر جان این رویه ای بوده که خود مدرس صلاح دیدند که بهتره ابتدا دوره با جاوا تدریس بشه و بعد به کاتلین سوییچ کنیم

شما اموزش رو ادامه بدید خواهید دید بحث زبان مسءله خیلی مهمی نیست و زمانی که به اون سرفصل برسید به راحتی میتونید به کاتلین مهاجرت کنید .

البته که در لندینگ دوره هم این موضوعات گفته شده و میتونید سرفصل‌های دوره رو مشاهده کنید

یکی از اون دلایل شروع با جاوا این بود که اکثر شرکت‌ها زمانی که آموزش در حال ضبط بود هنوز روی جاوا بودن و به همین دلیل مهم بود که زبان جاوا رو بدونیم .


نیک رهنما ۰۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۵

سلام

من یه کردم چون دوبار فرستادم فک کنم دومیش رو به عنوان جواب در نطر گرفت....

این آدرسش هس

https://7learn.com/app/topics/13436

اردا محمدرضایی ۰۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵

سلام سپهر جان وقت بخیر

پاسخ به سوالات نهایت(در بدترین حالت) تا ۲۴ ساعت بعد بهتون داده میشه نگران نباشید

نیک رهنما ۰۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۰