🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ آیه چاوشی
از چه نرم افزاری برای نوشتن کدهای php استفاده کنیم؟
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر 

برای نوشتن کد‌های php از چه نرم افزاری استفاده میکنید ؟

 

سلام , برای نوشتن کد‌ها از کد ادیتور‌های حرفه ای  یا همون (IDE) استفاده میکنیم.

 

اگر می‌تونید سرفصل کار با vscode  رو هم با یادگیری زبان برنامه نویسی پیش ببرید.

 

مطلبی در ویرگول نوشتم با عنوان نحوه کارکرد زبان‌های برنامه نویسی  که می‌تونه دید خوبی بهتون بده.

 

پارمیس دستغیب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۱۹

سلام و احترام

گزینه‌های زیادی وجود داره که میشه به vscode یا phpstorm اشاره کرد، میتونید هر کدوم رو که خواستید دانلود کنید و با هر کدوم که راحت بودید شروع به استفاده کنید

ناژو داور ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۲۲