🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ هلاله فولادوند
تعریف کردن ثابت ها
جامعه پی اچ پی ایجاد شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

سلام، استاد فرمودن برای نام گذاری ثابت‌ها باید حتما از حروف بذرگ استفاده کنیم، ولی وقتی از حروف کوچیک هم استفاده میکنم اروری دریافت نمیکنم مثلا const b1=10  و خروجی هم میگیرم، دلیل این اتفاق چی هستش؟

سلام. بایدی وجود نداره. اما طبق استانداردهای زبان که اونجا گفته شده(psr1)، ثابت‌ها با حروف بزرگ نوشته بشه.

فقط یک قرارداده.

لینک زیرو اگرببینید متوجه میشید ثابتها هم مثل متغیرها نامگذاری میشن.

https://www.php.net/manual/en/language.constants.php

دلنواز قانونی ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۵۰

باید نه گفتیم بهتره از حروف بزرگ استفاده کنیم طبق استاندارد psr

بیژن حسابی ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۷