🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دانشجوی سون‌لرن
شروع آموزش
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۷ دی ۱۴۰۱

سلام . من الان زبانی انتخاب کردم جاوا اسکریپت هستش .واسه شروع تو کدوم یک از دوره‌ها باید ثبت نام کنم؟

سلام،

دوره مدنظرتون جاوااسکریپت خالص:

https://7learn.com/course/vanilla-javascript

نیاز هست html و css هم بدانید.

دلنواز قانونی ۰۷ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۷