🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ افسانه هومن
نرم افزار XD
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۰۸ دی ۱۴۰۱

با سلام و خسته نباشید

برای شرکت در بوت کمپ که باید تمرین حل کنیم ، ممکنه همه تمرینارو با فیگما ارسال کنیم؟

سلام وقتتون بخیر.

بله اتفاقا تصمیم درستی هم هست.

بهترین پاسخ
آقای کیارش هومن ۰۸ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۴۵

مرسی از پاسخگوییتون

افسانه هومن ۰۹ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۴۲