🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ دانشجوی سون‌لرن
جلسه ارائه شده
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۱۱ دی ۱۴۰۱

سلام.

این جلسه برروی اوبنتو ضبظ شده درسته؟

ممنون میشم پاسخ بدید.

سلام دوست عزیز

اگر خود سیستم استاد مد نظرتون هست بله

محمد گازری ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵

تا جایی که حضور ذهن دارم استاد گفتن که دستورهای a2enmod در محیط Debian استفاده میشه و در RedHat این دستورات رو نداریم، از همین جهت میپرسم الان این دستورات در اوبنتو دارن اجرا میشن درسته؟

استاد فرهود گنجی ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷

بله بر روی اوبونتو هستش و تایتل جلسه احتمالا اشتباه خورده

بهترین پاسخ
محمد گازری ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۰

ممنون

استاد فرهود گنجی ۱۱ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۳۳