🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ منیر پیران
برای ذخیره کردن داده در دیتابیس
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۳ دی ۱۴۰۱

برای ذخیره کردن و حذف دیتابیس برای جنگو باید چه گام هایی را انجام بدیم

داده را در دیتابیس ذخیره کنیم

درود

منظورتون از حذف چیه؟ حذف کل دیتابیس، یا یک جدول؟ یا یک رکورد؟

بهترین پاسخ
گرگین پستا ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵