🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۰ مهندس آوگان بختیار
برنامه نویسی وب
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۴ دی ۱۴۰۱

برای ۱ساعت آموزش (در حین دیدن فیلم کد زدن)بعدش ۱ساعت هم تمرین کنم و من سرفصل html را تموم کردم رفتم به css و ۱ساعت تمرین خوبه راهنمایی ?????

درود

بله کافیه. سعی کنید در حد ده دقیقه هر دو روز یکبار مطالب مهم رو مرور کنید.

اسفندیار ارسباران ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱

آیا در حین فیلم دیدن کد زدن کافیه یا باید بعد از فیلم دوباره ۱ ساعت تمرین کنم

مهندس آوگان بختیار ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱

معمولا بهتره همزمان با ویدیو نباشه.

چون در اون لحظه تحت تاثیر چیزی که دیدید و حافظه تصویری مطالب یادتون هست اما به محض اینکه ویدیو رو میبندید، میبینید چقدر همه چیز گنگ هست.

اسفندیار ارسباران ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷

پس بعدش تمرین کنم

مهندس آوگان بختیار ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵

چقدر طول میکشه سه دوره طراحی وب و جاوا اسکریپت و فریمورک ریکت

مهندس آوگان بختیار ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵

با روزی یک ساعت حداقل شش ماه زمان میبره، چون طراحی وب حدود 100 ساعت و جاوا اسکریپت و ری اکت هرکدوم 45 ساعت هستند.

اسفندیار ارسباران ۱۴ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۰۶

یعنی منظورتون این است که باروزی ۱ساعت فیلم دیدن تا آخر تابستان ۱۴۰۲ سه تا دوره تمام می‌شود

مهندس آوگان بختیار ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۲۰

بله دقیقا ?

اسفندیار ارسباران ۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۱۰

سلام مدرس دوره میگه باید روزی ۲یا ۳ساعت زمان لازمه برای دوره طراحی وب میگه یا منظورش کل سه دوره طراحی وب و جاوا اسکریپت و فریمورک ریکت را میگه و مدرس دوره میگه یگ فیلم ۳۰ دقیقه را یک بار می‌بیند و بار دو میبیند و کد می‌زند و بار سوم کد خودش می‌زنه بدون نگاه کردن به فیلم گیج شدم راهنمایی کنید من خودم یک فیلم ۱ساعت بار اول هم میبینم و کد میزنم هم زمان و بعدش با سایتw3school.com تمرین می‌کنم راهنمایی ام کنید در ۵یا ۶ خط

مهندس آوگان بختیار ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۷

درود

مدرس از شرایط شما خبر نداره که کلی فرموده. با توجه به کامنتهای قبلی همون ساعتی که درنظر گرفتید اوکی هست.

ممنون میشم تاپیک رو ببندید خیلی طولانی شده!

بهترین پاسخ
اسفندیار ارسباران ۱۷ دی ۱۴۰۱، ۰۶:۱۶