🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ بهبود بحرینی
Shift+Enter
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۶ دی ۱۴۰۱

دوستان برای ایجاد دو تا متغیر که میخواین اولی رو که نوشیتین بیان پایین خط و دومی رو بنویسید از shift+enter استفاده کنید...برای دوستان تازه وارد (خودم بلد نبودم ?)