🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۷ میلا خمسه
سالیدیتی چطور شروع کنم
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۸ دی ۱۴۰۱

از کجا باید شروع کنم چه سیستمی میخواد

درود

برای سالیدیتی سیستم خاصی لازم نیست. براش محیط کدنویسی آنلاین وجود داره و تنها چیزی که نیاز دارید نت قوی هست. در صورت استفاده از محیطهایی مثل vscode بهتره از کارت گرافیک nvidia استفاده کنید تا بخشی از پردازش رو موازی انجام بدید.

اسفندیار ارسباران ۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷

یعنی با مک میتونم کار کنم

میلا خمسه ۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹

و چه زبان‌های باید اموزش ببینم برای این کار؟؟

میلا خمسه ۲۰ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰

بله مشکلی نیست و میتونید طبق این راهنما پیش برید.

اگر قبل از کار با سالیدیتی با جاوا یا پایتون آشنا بودید کارتون راحتتر بود، اما در هر صورت بهتره سالیدیتی رو استارت بزنید و اگر نیاز شد به سراغ یادگیری سایرین برید.

اسفندیار ارسباران ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۵:۵۰

یعنی جوا پایتون سی یاد بگیرم دوره هاشو از سون لرن بخرم بهتر میتونم سالیدیتی با سالیدیتی کار کنم؟

میلا خمسه ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۱۶

بنده تجربه کدنویسی در سالیدیتی رو ندارم اما سایر دوستان چنین توصیه ای کردند.

برای صرفه جویی و انخاب درست بهتره سالیدیتی رو شروع کنید و اگر دیدید خیلی سخت هست سراغ جاوا برید. چون سالیدیتی اغلب آموزش خوب فارسی نداره و اغلب از دوره‌های انگلیسی استفاده میشه.

بهترین پاسخ
اسفندیار ارسباران ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۲۰

اوکی فهمیدم ممنونم از اطلاعاتی که بهم دادین خدانگهدار

میلا خمسه ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۲۴