در فیگما پروژه ای که قصد دارین در اون موکاپ داشته باشین باز میکنین و از بخش منو File و سپس import رو انتخاب میکنید، نوع فایلتون رو تعیین میکنین و اونو اضافه میکنید.
آقای کیارش هومن۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۴:۴۲
مشکل من اینه نمیدونم موکاپ رو چطور وارد فیگما کنم
برسابه آشوری۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۸:۰۴
نوع فایل موکاپتون چیه؟ وقتی فایل رو روی صفحه پروژه تون درگ میکنید، چه پیغامی دریافت میکنید؟