🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ استاد مراد نیلوفری
بزرگ نمایی
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۲۲ دی ۱۴۰۱

سلام استاد من نفهمیدم چجوری باید رو ارتبوردا زوم کنم تا بتونم جداگانه روشون کار کنم

سلام وقتتون بخیر.

با ctrl و + روی کیبورد میتونین زوم کنید. ( و یا با گرفتن ctrl روی کیبورد و چرخش غلتک موس )

و

با گرفتن دکمه space روی کیبورد و کلیک موس میتونین در بین آرت بورد‌های صفحه جابجا بشین.


بهترین پاسخ
آقای کیارش هومن ۲۲ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵