🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ گل نسرین میردامادی
انتقال عضو‌های آرایه تو در تو به یک متغیر
پارمیس دستغیب حل شده توسط پارمیس دستغیب

سلام استاد خسته نباشید 

من عضو‌های یک آرایه را در متغیری ریخته ام و آن را چاپ کردم 

نکته اینجاس که هم چاپ کرد و هم ارور داد همان گونه که در عکس میبینید

و من هرکاری کردم نتونستم ارور رو برطرف کنم لطفا توضیح دهید

 و اگه میشه لطفا یکم درمورد ریختن عضو‌های آرایه تو در تو در یک متغیر توضیح دهید

استاد سوال کلیم این است که آیا میشه متغیر اون شکلی که من تعریف کردم تعیرف کرد یا نه؟

گل نسرین میردامادی ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

سلام و احترام

لطفا خود کد رو قرار بدید تا بتونم اجراش کنم

ناژو داور ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱

سلام ,

 

همونطور که می‌دونید ساختار مقداردهی آرایه‌ها به صورت کلید و مقدار (key/value) هست ,  کلیدها در یک آرایه باید یک رشته و یا عدد ,  و منحصر به فرد باشند

 

در کد شما $All هیچ مقدار اولیه رشته یا عددی نداره , پس برنامه متوجه نمیشه که اسم کلید آرایه $Users رو چی بزاره.

 

لطفا کد پیوست شده رو مشاهده کنید. 

بهترین پاسخ
پارمیس دستغیب ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۵۶

سلام کد را قرار دادم در موردش توضیح بدین ممنون میشم

گل نسرین میردامادی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸