🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ نسترن خدایی
ریسایز لوگو
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۲۶ دی ۱۴۰۱

سلام،

سوالم اینه که چه جوری میتونم این لوگو رو ریسایز کنم که بهم نریزه؟deaf-x.jpg

سلام وقتتون بخیر.

همزمان با ریسایز، دکمه shift روی کیبورد رو هم میگیرین؟

بهترین پاسخ
آقای کیارش هومن ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۶:۰۰

سلام ممنونم، مشکلم حل شد

نسترن خدایی ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۲۲