🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ سیوا بهاور
از این سرفصل تا آخر دوره
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سلام پوریا

میگم چون خیلی وقته از ساخت این دوره گذشته آیا هنوزم از Rx استفاده میشه که من یادش بگیرم؟

بعد کلا از این سرفصل به بعد همه موارد هنوز کاربردیه و استفاده میشه؟ ادامه بدم یادگیری رو؟

من تا اینجا آموزش دیدم و کاملا تسلط دارم ولی یه جورایی سست شدم :(

سلام امید که حالتون خوب باشه

دیدنش خوبه ولی میتونید برای شروع کاتلین از دوره جدیدی که براتون فعال شده استفاده کنید

نیک رهنما ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۰۸:۳۱

یعنی تا بخش MVVM + Android Components رو ببینم بعدیاش رو دیگه از دوره جدیده دنبال کنم؟

سیوا بهاور ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۱۵

بهتره که کل سرفصل‌ها رو تا اخر دوره فعلی , موازی با دوره جدید پیش ببرید چرا که حتی در دوره جدید سرفصل RxJava وجود دارد و همچنین دانستن معماری MVVM جز الزامات هست

بطور کل پیشنهاد نمیکنم سرفصلی رو حذف کنید

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳