چرا وقتی تو جابینجا مینویسم جاوا دولوپر حقوقش بیشتر از اندروید دولوپر هست مخصوصا سطح سینیور مگه اندروید با جاوا نیست؟ لطفا تخصصیتر توضیح بدید ک شرح وضایف جاوا دولوپر دقیقا چیه ک حقوقش از اندروید دولوپر ببشتره.
درود
بله اندروید با جاوا هست. اما باید توجه کنید که اندروید دولوپر همه جنبههای جاوا رو یاد نمیگیره و بیشتر با یسری ویژگیهای خاص از جاوا که مربوط به ساخت اپلیکیشن هست سروکار داره.
در حالی که جاوا دولوپر یعنی برنامه نویس هر جنبه ای و هر امکانی در جاوا چه بک اند چه اپ چه دیزاین پترنها و.... رو مسلط هست و برای همین هم حقوق بالاتری داره.
گرگین پستا۰۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲
خیلی ممنون
و الان اگر بخواهم ک کلا با جاوا کار کنم بهتره ک اول تو دوره جاوا شرکت کنم و بعد اندروید و یا اول اندروید و بعد جاوا و یا راه حل دیگه ک سریعتر بشه همه جانبه مسلط شد ؟
جهان حکمی۰۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۲۱
براساس هدفتون پیشنهاد میکنم با دوره جاوا پیش برید و بعدش به صورت کارآموز و بعد استخدام رسمی مشغول بشید.
بعد اگر دیدید که به بخش اندروید علاقه بیشتری دارید یا اونجا موقعیت شغلی متناسب با شخصیت تون بهتره یا کلا به دوره اندروید نیاز دارید سراغ دوره اندروید برید.