🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ حامیه سبحانی
اضافه کردن یا حذف کردن Node
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

سلام سجاد جان

چطور میشه نود کم یا زیاد کرد حتما باید کلاستر رو حذف کنیم دوباره یک کلاستر جدید بسازیم ؟

سلام وقت بخیر

اگر از kind استفاده می‌کنید، تنها راه همینه، اما در محیط پروداکشن که از ابزارهای دیگه‌ای مثل kubeadm استفاده می‌شه، برای اضافه یا حذف کردن نود نیازی به بازسازی کلاستر نیست و با چند کامند قابل انجام هستش.

این issue اضافه کردن نود به kind در runtime رو پیگیری میکنه:

https://github.com/kubernetes-sigs/kind/issues/452

بهترین پاسخ
گلپر داور ۰۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱